Min dag,

I dag var jag i skolan, det var ju lite kul faktiskt, på lunchen stack min mentorgrupp och åt på tacobar :) jag och nora satt och åt och hade det mysigt i et litet hörn hahahah, hade lite magmassering hah ;)
Sen efter skola åkte jag hem och häta min syster och var hemma lite, sen när min mamma kom hem skulle jag skynda mig till Kenza & Tyra träffen eller vad det var, men då när jag precis ska gå trillar jag ju såklart i trappan och börjar blöda på mitt finger, det låter typ som,''- Men oj, hon börja blöda lite på fingret -.-'' Men det blödde faktiskt jätte mycket, typ över hela handen haha ;) Men sen åkte jag oaf dit, träffa cornelia på vägen och när vi kom dit var nora, saga och mika redan där, vi kolla på showen och tog bilder med dom och så, det var jätte kul för en vän till våran familj som har flyttat till norrköping hade tydligen organiserat den här träffen på staidum eller vad man ska kalla det, så jag träffa henne och prata lite, det var jätte länge sen vi sågs och hon berättade att dom ska flytta tillbaka till stockholm :) å det var kul att träffa henne, men nu är jag hemma och ska typ mysa framför tvn, bilder från eventet kommer snart, ska bara ladda in dom till datan !

Bilder från i dag tagna från Nras blogg reserved.blogg.se


Tacobaaaar :D



Här ser ni hur mycket jag älskar min söta vän nora haha, nej då älskar henne såhäääääääär mycket ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0