Hissar & Dissar


Kenza & Tyra show - Tycker det är sjukt bra och kul, älska sitta och kolla på det, asså don värkar vara så galna haha, Men iaf en stor hiss till Kenza och Tyra show !

Att jag drar till Thailand om tre och en halv vecka - Kommer bli så sjukt skönt att åka från det här kalla landet,
Hatar faktiskt sverige på vintern, lixom varför valde jag/min familj det här landet av alla länder i hela världen ? haha, men det ska bli skit kul .

Romme med klassen - Det kommer bli skit kul !  Jag kommer äga haha, men det kommer bli skit kul med alla kompisar och chilla runt i skidbackarna och det kommer bara bli så sjukt kul haha, längtar !

Oskar linnros - I början när jag typ bara hade hört från och med du typ två gånger tyckte jag att han var ur dålig, jag sa typ till cornelia, - gud alla tycker han är bra men han suger ! men sen när jag börja lyssna på alla hans låtar så tyckte jag faktiskt att jhan var väldigt bra och nu älskar jag han, hans låtar har sjukt bra budskap och jag bara älskar han haha, men en stor hiss till han !


Hicka - Jag hatar hicka, har det just nu och jag får ont i hela kroppen och typ studsar en meter upp i luften varje gång en hick kommer, Dissar hicka totalt !

Sprutor - Hatar sprutor, man får ont i armen och jag får skit äkliga tankar, och ja jag dissar sprutor som fan .

Kylan - Asså det är så jävla kallt, när jag vakna i går var det 17 minus :O det är helt sjukt, jag hatar verkligen att det är så jävla kallt, klarar inte av det, bli rent ut sagt deprimerad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0