Hemma !

Har varit hemma sen typ halv sex och pluggat, ätit och kollat på julkalendern haha ;)
Men kan berätta kortfattat om fotbollsavslutningn, Först hade vi träning och det var versta fyspasset och det var skiiiit jobbigt, sen när vi var klara gick vi och duscha och fixade oss, sen åkte vi hem till Linnea och åt middag där och fick lite diplom haha och en väska haha, Alla skrev på Linneas typ vägg eller vad det var för hon har typ värsta klotterväggen och sen börja vi typ klottra på varran hahah, så jag är lite skriven på haha, det var iaf sjukt kul, Tack cheyer för en super kul kväll, !♥
Sen åkte jag och maia hem till mig och kolla på skräckfilm, vi såg Exorciten och Stellan skarsgård är med i den,  och den var iaf jätte läskig haha, vi blev typ skiiiiit rädda så vi ringde jakob haha, vet inte varför men haha det var kül ;) sen kolla vi på Grinchen och den är ju alltid lika bra, hon är ju så jäääävla söt den lilla tjejen, kommer inte på vad hon heter nu bara för det men hon är svin söt iaf !
Sen i dag var vi hemma hos mig och möblera om det blev väll sådär haha, nej men det blev bra ;)
sen drog vi hem till maia och baka och hade det mysigt.
Har haft jätte kul med maisen, haha syskonen damp ;)  men det har varit jätte kul, men nu är man hemma och måste plugga -.-' men nu känner jag att det här har blivit ett långt inlägg haha, men ngra bilder från i går och i dag :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0